7:00 SCHODZENIE SIĘ DZIECI
- czynności opiekuńcze i organizacyjne
- zabawy dowolne
- rozmowy indywidualne z dziećmi
- zabawy ruchowe
- kontakty z rodzicami
WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI POPRZEZ
- zabawy integracyjne
- ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe itp.
- zabawy ruchowe,grupowe i ze śpiewem
- zabawy konstrukcyjne
- zabawy dydaktyczne
8:15 PRZYGOTOWANIE DO ŚNIADANIA
- zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
8:30 ŚNIADANIE
- wyrabianie zasad dobrego wychowania
- wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych
9:00 – 11:00 WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECI POPRZEZ
- zajęcia dydaktyczne różnego typu
- zajęcia dodatkowe
- przebywanie na świeżym powietrzu, wycieczki, spacery, prace gospodarcze i ogrodnicze
- obserwacje przyrodnicze
- tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowania zabaw badawczych, konstrukcyjno-technicznych
- wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą
- gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, gimnastyka korekcyjna
11:15 – 11:30 PRZYGOTOWANIE DO OBIADU
- czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne
11:30 – 13:00 OBIAD
- samodzielne spożywanie posiłków
- wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych
( 11:00 grupa Puchatki, 11:30 grupa Muminki, 12:00 grupa Montessori, 12:30 grupa „0”)
12:00 – 13:30 ODPOCZYNEK PO OBIEDZIE
- leżakowanie (grupy młodsze)
pozostałe grupy od 12:00
- zapewnienie dzieciom różnych form relaksu w sali i ogrodzie
- słuchanie bajek
- tworzenie warunków do aktywności ruchowej dzieci
14:30 PODWIECZOREK
15:15 – 17:00 ROZCHODZENIE SIĘ DZIECI
- zabawy swobodne w sali i ogrodzie
- tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci
- prace porządkowe
- praca kompensacyjno-wyrównawcza
- kontakty z rodzicami
ZAJĘCIA W POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCIACH DNIA MOGĄ BYĆ
Z PRZYCZYN OBIEKTYWNYCH ZAMIENNE.